Trženje
Agrawal pravi, da trženje s spletnimi prenosi v živo pomeni naravno razširitev video trženja. Založba Forum Media d.o.o.
video trženje označuje kot splošen izraz za uporabo videa kot orodja za promocijo ali trženje blagovne znamke, izdelka ali storitve.
Dodajajo, da se komponente trženja ves čas spreminjajo in hitro odmikajo od vsebin, pri katerih je uporabljeno le besedilo. Tako video v trženju dobiva vedno večjo vlogo. Izpostavljajo tudi, da sta k temu pripomogla rast družabnih medijev, saj so platforme optimizirane za ustvarjanje in deljenje videov, in dejstvo, da je za sodobnega uporabnika, ob obilici informacij, ki ga obkrožajo, mnogo lažje in enostavneje spremljati video vsebino, ki je hkrati bolj zanimiva. Podjetje Cisco Systems napoveduje, da bo potrošnja video vsebin do leta 2019 dosegla 82 % celotnega globalnega internetnega prometa.
Na podlagi tega podatka Schultz piše, da bo uporaba videa kot glavnega trženjskega orodja postala strategija vseh sodobnih podjetij v prihodnosti. Svetu trženja spletni prenosi v živo prinašajo priložnost v obliki novega digitalnega trženjskega kanala, ki omogoča dodatno ustvarjanje pristnih človeških interakcij med udeleženci procesa, to so podjetja oz. blagovne znamke in potrošniki. Ta potencial izhaja iz samega elementa socialne izkušnje, ki jo ponuja vsak spletni prenos v živo.
Ta izkušnja temelji na participativni naravi tega kanala, saj omogoča večje sodelovanje, soustvarjanje in vseskozi večjo interaktivnost med udeleženci, tako ustvarjalci kot gledalci. Chaffey, Chadwick, Mayer in Johnston digitalno trženje opredeljujejo kot upravljanje in izvajanje trženja s pomočjo elektronskih medijev v povezavi z digitalnimi podatki o značilnostih kupcev in njihovem vedenju.
Trženjski kanal se preprosto nanaša na načine in poti, s katerimi podjetje dosega ciljne potrošnike. V našem primeru so to spletni prenosi v živo. Kot podaljšek in nekakšna nadgradnja video trženja delujejo zaradi povečanih vzvodov za ustvarjanje izboljšanih možnosti izkoriščanja ter grajenja obstoječega občinstva, kar spodbuja vključenost in izmenjavo.
Obenem pa v ospredje prihajajo zaradi nizkih vstopnih ovir in enostavnosti distribucije. Prek spletnih prenosov v živo v smislu trženjskega orodja podjetja pridobivajo povezljivost in vpliv.