Načrtovanje spletnega prenosa v živo s trženjskim sporočilom
Kot vsak pristop k novim tehnologijam in oblikam komunikacije s potrošniki se morajo podjetja tudi pri odločanju o morebitni uporabi spletnih prenosov v živo za trženjske namene najprej vprašati, ali je tako trženje sploh potrebno in ali se splača, ter kako se ta oblika trženja ujema z drugimi oblikami, ki jih podjetje že prakticira, da bi doseglo ciljne kupce.
Uporabniki morajo razumeti, da pomen spletnih prenosov v živo ni v oglaševanju podjetja, izdelka ali storitve, temveč v vzpostavljanju pristne povezave s ciljnim občinstvom, ki mu prek tega kanala podjetja dodajo vrednost ter ga v trženjski splet vključijo kot pomembnejši člen odločanja.
Po odločitvi za usmeritev v ta način trženja si morajo podjetja zastaviti temeljna vprašanja, ki usmerjajo delovanje podjetij in njihovo izvedbo trženja na obravnavanem kanalu.
Učinkovitemu začetku trženja izpostavlja odgovore na vprašanja, ki narekujejo oblikovanje vsebine, zakaj bodo potrošniki gledali to vsebino, kako bo vsebina povezana z njimi, kaj bodo pridobili, potem ko si bodo ogledali vsebine, ter kako bo predvajana vsebina nagovarjala njihove želje in potrebe.
Prav tako navaja, da vsebine potrošnikom lahko pomagajo pri reševanju težav, obvladovanju izzivov, prihranjanju časa in denarja ter posredovanju informacij, ki so zanje pomembne ali koristne.
Podjetja morajo vedeti, s kom bodo komunicirala, kaj bodo komunicirala in kje bo komunicirano prenašano. To se nanaša na izbiro prave platforme. Pred tem morajo podjetja poznati ciljno občinstvo za načrtovani spletni prenos v živo, njegovo vsebino in namen pa temu prilagoditi.
Vsekakor pa vsak spletni prenos izhaja iz namena, ki ga želi podjetje s predvajanjem vsebine v živo doseči. Tu gre za morebitno željo podjetja po rasti občinstva, izboljšanju prodaje, ustvarjanju večjega spletnega zanimanja, da bi pridobili čim več ogledov in zavzeto stremeli k dosegu namena spletnega prenosa, je vnaprejšnje promoviranje prihajajoče vsebine tudi zelo pomembno.
Ko začnejo podjetja vključevati spletne prenose v živo v svoje strategije trženja, je treba najprej pomisliti na ključna sporočila in informacije, ki jih želijo kot blagovna znamka posredovati prek tega kanala, potem pa oceniti, ali lahko ta cilj dosežejo s pomočjo žive vsebine.