Library
V knjižnici lahko poiščete informacije glede različnih tehnik in novosti s področja fotografske in video produkcije ter prenosov v živo – live stream.

Koncept medija
Ko govorimo o pretočnih medijih, moramo najprej vedeti, da se je pomen tega izraza skozi časovna obdobja spreminjal…

Delovanje medija
Sodobna razlaga termina pretakanje (angl. streaming) se nanaša na vse primere, ko uporabnik predvaja digitalno avdio ali video…

Spletni prenos v živo
Spletni prenosi v živo so kakršnakoli tehnika dostavljanja digitalne vsebine v realnem času prek interneta…

Faze izvedbe
Koraki spletnega prenosa v živo, zajem vsebine je prvi in najosnovnejši korak spletnega prenosa v živo…

Tehnološka podlaga
Podatke je treba zajeti, jih digitalizirati, stisniti, po potrebi arhivirati ter na koncu poslati strežniku…

Poslovna usmeritev
Uporabe spletnih prenosov v živo Popolna uporabniška izkušnja spletnega prenosa v živo temelji na izboru platforme…

Platforme
Najbolj razširjene platforme so Twitch, YouTube, Facebook, Snapchat, Meerkat, Twitter, Instagram, Livestream…

Rastoči pomen
Vse več platform, z vedno več uporabniki, namenja vse več časa ogledom prenosov v živo. Gonilna sila tega trenda je senzacija…

Trženje
Agrawal pravi, da trženje s spletnimi prenosi v živo pomeni naravno razširitev video trženja. Založba Forum Media d.o.o…

Prednosti trženja
Prednosti trženja s spletnimi prenosi v živo, eksploatacija spletnih prenosov v živo v namene trženja ima veliko zaznanih…

Blagovne znamke
Trženje blagovne znamke (angl. branding) označuje kot nekaj, kar pomaga ustvarjati in sprožati asociacije v mislih…

Komunikacija s potrošniki
Socialnim omrežjem pripisuje vlogo usklajevalnika virtualnega mobilnega občinstva. Piše, da entitete na spletu začnejo uspešno sodelovati šele,…

Odnosi z javnostmi
Odnose z javnostmi opredeljujejo kot proces upravljanja zavedanja, razumevanja in ugleda blagovne znamke, kar podjetja dosegajo…

Ovire za podjetja
Dosedanje ugotovitve, da podjetja vse več uporabljajo obravnavani kanal trženja, kažejo na to, da si tržniki prizadevajo slediti…

Ovire za potrošnike
Po odločitvi za spletne prenose v živo pa ovir še zdaleč ni konec, saj podjetja šele takrat začnejo konkretno spoznavati svoje…

Uporaba spletnih prenosov
V živo za potrebe trženja temelji na neposrednosti povezave s potrošniki. Neposrednost je kakovost orodja, da potrošniku prinese direktno…

Trženjsko sporočilo
Kot vsak pristop k novim tehnologijam in oblikam komunikacije s potrošniki se morajo podjetja tudi pri odločanju…

Dejavniki uspešnosti
Izbira najustreznejše platforme je odvisna predvsem od stopnje interaktivnosti, ki jo želi podjetje vzpostaviti prek določenega…

Proces umeščanja
Ustreznost, smiselnost in verodostojnost vsebine so osnovni indikatorji uspešno postavljene sodobne trženjske strategije…

Spletni prenosi v Sloveniji
Video vsebine predstavljajo velik del internetnega prometa v Sloveniji. Že leta 2009 izvedena raziskava digitalne agencije iPROM je…