Library

V knjižnici lahko poiščete informacije glede različnih tehnik in novosti s področja fotografske in video produkcije ter prenosov v živo – live stream.

Koncept pretočnega medija

Koncept medija

Ko govorimo o pretočnih medijih, moramo najprej vedeti, da se je pomen tega izraza skozi časovna obdobja spreminjal…

delovanje medija

Delovanje medija

Sodobna razlaga termina pretakanje (angl. streaming) se nanaša na vse primere, ko uporabnik predvaja digitalno avdio ali video…

Spletni prenos v živo

Spletni prenos v živo

Spletni prenosi v živo so kakršnakoli tehnika dostavljanja digitalne vsebine v realnem času prek interneta…

Faze izvedbe

Faze izvedbe

 Koraki spletnega prenosa v živo, zajem vsebine je prvi in najosnovnejši korak spletnega prenosa v živo…

Tehnološka podlaga

Tehnološka podlaga

Podatke je treba zajeti, jih digitalizirati, stisniti, po potrebi arhivirati ter na koncu poslati strežniku…

poslovna usmeritev

Poslovna usmeritev

Uporabe spletnih prenosov v živo Popolna uporabniška izkušnja spletnega prenosa v živo temelji na izboru platforme…

Socijalne platforme

Platforme

Najbolj razširjene platforme so Twitch, YouTube, Facebook, Snapchat, Meerkat, Twitter, Instagram, Livestream…

Rastoči pomen spletnih prenosov v živo

Rastoči pomen

Vse več platform, z vedno več uporabniki, namenja vse več časa ogledom prenosov v živo. Gonilna sila tega trenda je senzacija…

Trženje

Trženje

Agrawal pravi, da trženje s spletnimi prenosi v živo pomeni naravno razširitev video trženja. Založba Forum Media d.o.o…

Eksploatacija spletnih prenosov v živo

Prednosti trženja

Prednosti trženja s spletnimi prenosi v živo, eksploatacija spletnih prenosov v živo v namene trženja ima veliko zaznanih…

Blagovne znamke

Blagovne znamke

Trženje blagovne znamke (angl. branding) označuje kot nekaj, kar pomaga ustvarjati in sprožati asociacije v mislih…

Komunikacija s potrošniki

Komunikacija s potrošniki

Socialnim omrežjem pripisuje vlogo usklajevalnika virtualnega mobilnega občinstva. Piše, da entitete na spletu začnejo uspešno sodelovati šele,…

Odnose z javnostmi opredeljujejo kot proces upravljanja zavedanja, razumevanja in ugleda blagovne znamke, kar podjetja dosegajo predvsem z izpostavljenostjo in vplivnostjo v medijih.

Odnosi z javnostmi

Odnose z javnostmi opredeljujejo kot proces upravljanja zavedanja, razumevanja in ugleda blagovne znamke, kar podjetja dosegajo…

Dosedanje ugotovitve, da podjetja vse več uporabljajo obravnavani kanal trženja, kažejo na to, da si tržniki prizadevajo slediti sodobni potrošniški družbi in njenemu spreminjajočemu se načinu asimilacije.

Ovire za podjetja

Dosedanje ugotovitve, da podjetja vse več uporabljajo obravnavani kanal trženja, kažejo na to, da si tržniki prizadevajo slediti…

Po odločitvi za spletne prenose v živo pa ovir še zdaleč ni konec, saj podjetja šele takrat začnejo konkretno spoznavati svoje občinstvo, posledično pa ob upoštevanju spoznanj o občinstvu postopoma razvijajo ideje in izpopolnjujejo načine komunikacije ter oblike vsebin za dosego optimalne mere poistovetenja.

Ovire za potrošnike

Po odločitvi za spletne prenose v živo pa ovir še zdaleč ni konec, saj podjetja šele takrat začnejo konkretno spoznavati svoje…

Uporaba spletnih prenosov v živo za potrebe trženja temelji na neposrednosti povezave s potrošniki. Neposrednost je kakovost orodja, da potrošniku prinese direktno in takojšnjo možnost, da se vključi v sodelovanje s podjetjem. To hkrati privede do navdušenja in posledičnega občutka nujnosti. Prav k vzbujanjem takšnih občutkov pri ciljnih kupci stremijo vsa podjetja, ki želijo doseči vznemirjenje in potrošnike spodbuditi k skupnemu sodelovanju.

Uporaba spletnih prenosov

V živo za potrebe trženja temelji na neposrednosti povezave s potrošniki. Neposrednost je kakovost orodja, da potrošniku prinese direktno…

Kot vsak pristop k novim tehnologijam in oblikam komunikacije s potrošniki se morajo podjetja tudi pri odločanju o morebitni uporabi spletnih prenosov v živo za trženjske namene najprej vprašati, ali je tako trženje sploh potrebno in ali se splača, ter kako se ta oblika trženja ujema z drugimi oblikami, ki jih podjetje že prakticira, da bi doseglo ciljne kupce.

Trženjsko sporočilo

Kot vsak pristop k novim tehnologijam in oblikam komunikacije s potrošniki se morajo podjetja tudi pri odločanju…

Video vsebine predstavljajo velik del internetnega prometa v Sloveniji. Že leta 2009 izvedena raziskava digitalne agencije iPROM je pokazala, da v Sloveniji kar 96 % uporabnikov interneta vsaj občasno spremlja video vsebine na spletu. V prvem četrtletju 2017 je bilo v Sloveniji med osebami, starimi 16 – 74 let, 79 % takih, ki so uporabljale internet; 69 % jih je na internetu iskalo informacije o izdelkih ali storitvah, 45 % pa je sodelovalo v družabnih omrežjih.

Dejavniki uspešnosti

Izbira najustreznejše platforme je odvisna predvsem od stopnje interaktivnosti, ki jo želi podjetje vzpostaviti prek določenega…

Video vsebine predstavljajo velik del internetnega prometa v Sloveniji. Že leta 2009 izvedena raziskava digitalne agencije iPROM je pokazala, da v Sloveniji kar 96 % uporabnikov interneta vsaj občasno spremlja video vsebine na spletu. V prvem četrtletju 2017 je bilo v Sloveniji med osebami, starimi 16 – 74 let, 79 % takih, ki so uporabljale internet; 69 % jih je na internetu iskalo informacije o izdelkih ali storitvah, 45 % pa je sodelovalo v družabnih omrežjih.

Proces umeščanja

Ustreznost, smiselnost in verodostojnost vsebine so osnovni indikatorji uspešno postavljene sodobne trženjske strategije…

Spletni prenosi v Sloveniji

Spletni prenosi v Sloveniji

Video vsebine predstavljajo velik del internetnega prometa v Sloveniji. Že leta 2009 izvedena raziskava digitalne agencije iPROM je…