Odnosi z javnostmi
Odnose z javnostmi opredeljujejo kot proces upravljanja zavedanja, razumevanja in ugleda blagovne znamke, kar podjetja dosegajo predvsem z izpostavljenostjo in vplivnostjo v medijih.
Prek spletnih prenosov v živo lahko podjetja maksimizirajo ugodne omembe potrošnikov, to pa generira širšo atrakcijo ciljnega občinstva. Širjenje govoric o prihajajočem spletnem prenosu ter potemtakem deljenje predvajane žive vsebine s strani potrošnikov na socialnih omrežjih sta izrazit primer sodobnega trženja od ust do ust. Ries in Ries sta prepričana, da je uveljavljanje blagovne znamke na trg odvisno od pritegnitve pozornosti, ta pa sloni na pravilni uporabi odnosa z javnostmi, ki je glede na oglaševanje v očeh družbe verodostojna oblika trženja.
S spletnimi prenosi v živo lahko podjetja oblike svojih sporočil prilagajajo specifičnim demografskim skupinam, s tem pa vplivajo na rast identitete blagovne znamke. Dejanski trenutni čas spletne prenose v živo zaznamuje kot redke in nujne. Zato je tak način trženja odlično orodje za odzivanje na medijske katastrofe ter probleme s percepcijo podjetja v potrošniški družbi. Uporabnost tega kanala za reševanje težav izhaja iz proaktivnega pristopa obravnavane tehnologije, saj tako podjetja pokažejo iskrenost in odkritost želje po skupni pridobitvi odgovorov ter rešitev za nastale težave. Podjetja in potrošniki prek interaktivnosti skupaj iščejo izhode iz zagat.
Siu izpostavlja pomembnost občutljivega ravnovesja med odzivnostjo in pragmatizmom. Opisuje, da bodo potrošniki podjetju, ki ponuja preveč odgovorov, verjeli manj, saj dobijo občutek, da je bil spletni prenos ustvarjen zgolj zato, da bi opozoril na težave, ne pa da bi navezal stik in pomiril zaskrbljeno ter radovedno občinstvo.
Podjetja problema ne smejo ignorirati, prav tako pa ne smejo dramatizirati. Pokazati morajo le hitro odzivnost, izžarevati izvrstno mero avtoritete in odgovornosti, posledično pa delovati kot potrošnikom dostopna entiteta z osebnostjo.
Spletni prenosi v živo delujejo kot preprost medij, ki omogoča vzdrževanje dogajanja okoli vseh socialnih objektov, povezanih s podjetjem. Podjetja, aktivna na socialnih omrežjih, lahko enostavno dosegajo vse spremljevalce podjetja, ne glede na oddaljenost, in tako izvajajo svoje zastavljene programe, obenem pa to opcijo izrabijo kot dovršen kanal za predvajanje vseh dogodkov, povezanih s podjetjem, kot so npr. tiskovne konference, intervjuji, lansiranja in demonstracije novih izdelkov itd.