Prednosti trženja s spletnimi prenosi v živo
Eksploatacija spletnih prenosov v živo v namene trženja ima veliko zaznanih prednosti. Način izrabe tega trženjskega kanala je seveda odvisen od prednosti, ki jih želi podjetje izrabiti. V osnovi podjetja te prednosti uporabljajo za dosego trženjskih ciljev. Kako občutno bo spletni prenos vplival na uspeh podjetja ter prinesel zaželen učinek, je stvar ustreznosti, saj morajo podjetja vedeti, katere prednosti uporabiti za določen namen.
Vseeno pa podlaga spletnih prenosov v živo vsem podjetjem daje izhodišče za ekspresno usmeritev v sodobno trženjsko pot, s predispozicijo interaktivnosti na višji ravni, ki jo podpirajo vse dane prednosti. Brandlive v raziskavi navaja trditve anketirancev, ki poudarjajo največje ugodnosti. Izpostavljajo naslednje prednosti, ki si sledijo po zaznani pomembnosti:
- verodostojnejša interakcija z občinstvom prinaša človeški element v trženje;
- knjižnica objavljenih video vsebin, ki si jih je mogoče ogledati ali jih ponovno uporabiti pozneje, zagotavlja povratne informacije občinstva v realnem času;
- predstavitev zgodbe izdelka lahko poteka neposredno prek glavnih strokovnjakov;
- zmožnost prilagoditve programske vsebine na podlagi povratnih informacij občinstva;
- aktiviranje spremljevalcev in privržencev na socialnih medijih;
- spremljevalci se napotijo k elektronski pošti podjetja;
- časi ogledov so daljši kot pri predhodno posnetih video vsebinah;
- prinašajo višje stopnje konverzije, tj. pretvorbe ogleda v nakup.
Z izkoriščanjem prednosti podjetja pridobivajo priložnost oblikovanja trženjskega orodja, ki omogoča pokrivanje ključnih področij trženja, ki so podrobneje predstavljena v nadaljevanju.