Proces umeščanja uporabe spletnega prenosa v živo

Ustreznost, smiselnost in verodostojnost vsebine so osnovni indikatorji uspešno postavljene sodobne trženjske strategije. Freishtat piše, da so ti dejavniki najpomembnejši v privabljanju potrošnikov in ustvarjanju ter vzdrževanju vpletenosti potrošnikov pri medsebojnem sodelovanju s podjetjem.

Spletni prenosi v živo so način in sredstvo za izgradnjo trajnih odnosov. Vsaka oseba pa gre, preden postane potrošnik nekega izdelka oz. storitve, skozi proces, imenovan prodajni lijak. 

Tipični prodajni lijak odraža faze vključenosti potrošnika, ki hipotetično vedno vodijo v nakup. Čeprav sta glavna namena vsebine v živo večji doseg in boljša komunikacija s potrošniki, pa je glavno prizadevanje vsakega podjetja usmerjeno v rast prodaje.

Drenik prodajni lijak predstavi kot skupek rešitev, ki pripomorejo k razumevanju, upravljanju in razvoju prodajnih aktivnosti, da bi se maksimizirali prodajni rezultati in znižali stroški prodaje.

Prodajni lijak je sestavljen iz štirih primarnih korakov odločanja potrošnika, ki si sledijo od začetnega zavedanja o rešitvi prek nadaljnjega premisleka in obravnave ponujenih možnosti do končne odločitve o nakupu, po kateri pa je pomembno potrošnike še naprej spodbujati k sodelovanju (angl. awareness, consideration, purchase, retention).

Nadaljevanje dialogov po tretji fazi procesa hitreje privede dosedanje stranke k vnovičnemu nakupu. Razvijanje kreativnih opcij, da bi zadržali obstoječe kupce, je tako postala ena izmed bolj pomenljivih odgovornosti današnjih tržnikov. Potencialni kupci so lahko v kateremkoli trenutku na različnih točkah odločanja, zato je naloga trženja vsem potrošnikom dati motiv, da se približajo odločitvi o nakupu, zatem pa poskrbeti, da se realizirane kupce zadrži ter še naprej vključuje v komunikacijo.

Podjetjem internet danes omogoča lažjo vzpostavitev interakcije s potrošniki, ko se odločajo, prek uporabe vsebinskega trženja (angl. content marketing) opisuje kot krovni izraz za nabor različnih trženjskih strategij, taktik in tehnik, ki ciljajo na točno določeno publiko.

Poudarja tudi, da je vsebinsko trženje do porabnika neagresivna in nevsiljiva trženjska strategija. Sem spadajo spletni prenosi v živo. Ko potrošniki iščejo odgovore, odkrivajo nove stvari ali pa sprejemajo odločitve, se pogosto obrnejo k video vsebinam za podporo, saj pomagajo potencialne kupce voditi skozi dolg in včasih zapleten proces odločanja.

Preprosto povedano, video vsebine hitreje ustvarjajo pozornost in zanimanje ter posledično tako bolj nazorno pritegnejo in obdržijo občinstvo, kar bistveno povečuje možnosti, da bo ogledu spletnega prenosa v živo sledil nakup.

To orodje lahko podjetja izkoristijo za ustvarjanje vsebine za vsak korak procesa posebej. Implementacija drugih oblik vsebin za različne faze procesa odločanja povečuje priložnosti pri doseganju zastavljenih ciljev. Vsebina mora biti potrošnikom v vsakem koraku odločanja prilagojena, tako da je jasen pretok informacij, obenem pa se ohranja interes na najvišji ravni.