Trženje blagovne znamke
Trženje blagovne znamke (angl. branding) označuje kot nekaj, kar pomaga ustvarjati in sprožati asociacije v mislih potrošnikov v povezavi z identiteto določene blagovne znamke.
Campbellova navaja Heatona, ki termin blagovna znamka definira kot percepcijo družbe o določenem izdelku, storitvi ali podjetju. S trženjem blagovne znamke podjetja tako določajo svojo vrednost, se ločijo od drugih podjetij ter javnosti posredujejo sporočilo, kaj lahko pričakujejo od podjetja.
Na podlagi primera platforme YouTube piše o njegovi poslovni uporabi ter poudarja, da podjetja z uporabo video vsebin povečujejo prepoznavnost blagovne znamke in krepijo njeno kredibilnost.
Navajata, da vizualne podobe gledalce spodbujajo k uporabi spomina, preteklih izkušenj ali kulturnega znanja, saj si tako v mislih oblikujejo končni pomen posredovanega sporočila. Izpostavljata komponento dvoumnosti vizualnih sporočil, ki ustvarja napetost ter pritegne občinstvo k reševanju in izpolnjevanju praznine, kar vpliva na večje poistovetenje s sporočenim.
Poudarjena je zmogljivost video vsebin, da vplivajo, zavajajo in manipulirajo z gledalci na podlagi učinka neposredne čustvene ali humoristične privlačnosti in sprožilcev asociacij trdijo, da se trženjska načela iz »push« metod vse bolj premikajo v »pull« pristope.
To enostavno pomeni, da tržniki ne pošiljajo več potrošnikom informacij, temveč zahtevo po iskanem sproži potrošnik. Pritegniti potrošnika je posledično postala prednostna naloga v sodobnem trženju, s čimer postaja rastoč pomen spletnih prenosov v živo vse bolj razumljiv.
Vpeljava spletnih prenosov v živo v trženjski načrt je danes kritična taktika vseh sodobnih podjetij, saj ta kanal pomeni način počlovečenja blagovne znamke.
Podjetja, kot brezosebni subjekti prek trženja s spletnimi prenosi v živo tako svoji blagovni znamki dajo obraz in glas, kar celotnemu podjetju vcepi osebnost, s čimer se potrošniki hitreje povežejo. Blagovna znamka odvisna od tega, kako jo potrošniki dojemajo, na kar močno vplivajo dodane vrednosti in karakateristike ponujenega, te pa morajo biti tehtne in prepričljive.
Z relevantno vsebino, ki je koristna, natančna in pristna, podjetja uveljavljajo svojo vrednost, izpostavlja pomembnost doslednosti komuniciranega s celotno sliko podjetja, prav ta element pa vpliva na dejstvo, da si potrošniki podjetja hitreje zapomnijo.
Spletni prenosi v živo zaradi neposrednega človeškega stika izražajo transparentnost, kar naredi blagovno znamko verodostojnejšo, to pa krepi zaupanje potrošnikov.