Uporaba spletnih prenosov v živo v trženju
Uporaba spletnih prenosov v živo za potrebe trženja temelji na neposrednosti povezave s potrošniki. Neposrednost je kakovost orodja, da potrošniku prinese direktno in takojšnjo možnost, da se vključi v sodelovanje s podjetjem. To hkrati privede do navdušenja in posledičnega občutka nujnosti. Prav k vzbujanjem takšnih občutkov pri ciljnih kupci stremijo vsa podjetja, ki želijo doseči vznemirjenje in potrošnike spodbuditi k skupnemu sodelovanju.
Podjetja tako angažirajo svoje občinstvo, angažirano občinstvo pa je osnovni predhodnik oz. znanilec trženjskega uspeha. Pri tem se vse vrti okoli zabave, udeležbe ter možnosti pridobitve novega in zanimivega znanja.
Prek spletnih prenosov v živo se podjetja poistovetijo z doseženimi potrošniki, obenem komunicirajo v slogu, ki je preprost, jasen in razumljiv, prav tako pa svoja sporočila prilagajajo ciljnemu občinstvu. To vseskozi vpliva na oblikovanje bolj fleksibilnih in prilagodljivih blagovnih znamk, ki jih spremlja tudi sestavina improvizacije. Potenciali uporabe spletnih prenosov v živo za izboljšanje dosega ciljnih občinstev so skoraj neomejeni.
Domišljija in kreativnost tržnikov prinašata le še večjo mero možnosti uporabe. MacMaster poudarja, da se vse predvajane žive vsebine podjetij vedno navezujejo na eno izmed štirih kategorij, ki jih sporočilo lahko obravnava. Sem spadajo dogodek, ki ga podjetje organizira ali pa je z njim le povezano, izdelek, podjetje in potrošnik. Iz teh kategorij izhajajo naslednji zgledi uporabe spletnih prenosov v živo za namene trženja:
- prenašanje živih dogodkov in omogočen vpogled zakulisja;
- prenašanje tiskovnih konferenc in informativnih sestankov;
- vodenje seminarjev, tečajev in tekmovanj;
- lansiranje in predstavitve novih izdelkov ter prikazi proizvodnje in uporabe izdelka;
- obveščanje o statusu razvoja projektov in določanje pričakovanj kupcev;
- deljenje informacij o promocijah in ponudbi;
- zbiranje vprašanj potrošnikov ter podajanje odgovorov;
- opravljanje intervjujev, anket ter razprav;
- omogočanje podpore strankam in odpravljanje nastalih motenj prek posredovanja;
- zbiranje množičnih povratnih informacij o izbrani temi;
- deljenje novic ali zgodb o podjetju in zaposlenih;
- omogočanje ogleda delovnega okolja podjetja;
- reševanje napak ali problemov prek skupne komunikacije in dogovora s potrošniki;
- organiziranje spletnih prenosov v živo z osebami, ki so občinstvu zanimive.
Brandlive prikazuje, da bo imela uporaba spletnih prenosov v živo za poslovne potrebe vodilno vlogo v trženjskih nalogah. Obenem so izpostavljeni še drugi oddelki podjetij, ki bodo poleg trženja imeli največje koristi od izkoriščanja te storitve. To so prodaja, vrhovni management, upravljanje človeških virov in informatika.